Selamat Datang "اهلا وسهلا" Kepada Pengunjung!!!

Azimat Hatiku

Posted by Permata Ibu Bapa Thursday, October 14, 2010

Menongkah arus kehidupan banyak cabaran dan liku-liku berduri..sedar atau tidak mampukah kita berdiri dengan kukuh ataupun akan tersungkur hina. agak sukar untuk digambarkan betapa tidak ternilai pandangan hina akan dilemparkan lantas azimat terngiang di kepala disahut. "Belajarlah semua nanti kita thu smua, payah orang nak boikot kita."

Aku merangkak untuk mencari secebik ilmu, rasa umur sudah terlajak tua tapi masih mengaji. sababat lain sudah beranak pinak, kita baru nak bt degree..xpalah bkn rezeki aku lg. tp aku bersyukur mungkin aku mempunyai kelebihan lain dalam meneruskan survival hidup ini.

Kalau bertolak pg dri bling time sekolah, seronok tgk budak2 sekolah tunggu bas. sungguh mengamit kenangan lama. masa hujan kita bwk motor meredah hujan, orang lain sedap tido dalam bilik.

Akan ku buktikan satu hri nanti bahawa tiada ruginya perjuangan ini..moga mendapat pertolongan allah..amin.

0 comments

Post a Comment

Sekapur Sirih


Terima kasih diucapkan kepada pengunjung yang sudi menjengah blog saya. Semoga sedikit ilmu yang dikongsi mendapat keberkatan dari Allah.

Anda Pengunjung Ke

Waktu Sekarang

Tentang Saya

Dilahirkan Di Kg Dalam Wang. Merupakan Penuntut di SKDW, SMARA, MMBG, IKM SIK, PGM BALING, KUIN.

Sembang-Sembang


ShoutMix chat widget

Followers

Facebook Badge